segunda-feira, 25 de julho de 2011

Palavra do dia! Word of the Lord!!




My beloved !

O meu amado!

"My beloved is mine, and I am his: he feeds his flock among the lilies." (Song 2:16)

The Song of Songs, which is also called the Song of Songs is a book that tells a poetic form of the relationship between Jesus and his church.
In today's verse, the bride (church) speaks of an intimate and loving of his beloved (Jesus). The bride declares her love for the Bridegroom, and shows the care he has for his flock.
conclusion:
Also be bride of Jesus and declare your love for Him
"I AM THE LOVED AND HE IS MINE!"
LOVE JESUS
Related verses:
"I am my beloved's, and he misses me." (Song 7:10)
"I saw the holy city, new Jerusalem, coming down out of heaven from God, prepared as a bride adorned for her husband." (Revelation 21:2)

“O meu amado é meu, e eu sou dele; ele apascenta o seu rebanho entre os lírios.” (Cantares 2:16)
O livro de Cantares, que também recebe o nome de Cântico dos Cânticos, é um livro que narra de uma forma poética a relação entre Jesus e a sua igreja.
No versículo de hoje, a noiva (igreja) fala de uma forma íntima e carinhosa do seu amado (Jesus). A noiva declara o seu amor pelo Noivo e mostra o cuidado que Ele tem pelo seu rebanho. 
Conclusão:
Seja também noiva de Jesus e declare o seu amor por Ele.
“EU SOU DO AMADO E ELE É MEU!!!”
TE AMO JESUS
Versículos Relacionados:
“Eu sou do meu amado, e ele tem saudades de mim.” (Cantares 7:10)
“Vi também a cidade santa, a nova Jerusalém, que descia do céu, da parte de Deus, ataviada como noiva adornada para o seu esposo.” (Apocalipse 21:2)

Nenhum comentário:

Postar um comentário